Mijn speerpunten voor Europa in begrijpelijke taal op één A4.

VOOR EEN BEGRIJPELIJK EUROPA

Mijn naam is Catharina Rinzema, ik ben 33 jaar en werk in het dagelijks leven voor stichting Lezen en Schrijven. 2019 is een spannend jaar want er zijn op 23 mei Europese verkiezingen en ik doe mee als kandidaat nr 6. Op persoonlijk vlak is het ook spannend: we verwachten eind juli ons eerste kindje.

Ik wil laten zien dat het mogelijk is om én je dromen na te jagen - voor jou Europarlementariër te worden - én een gezin te stichten. En daar heb ik jouw stem voor nodig!

Wat wil ik veranderen?

1) ik wil Brussel BEGRIJPELIJKER maken! Veel belangrijke regels en wetten uit Brussel hebben invloed op ons dagelijks leven. Maar hoe kun je die beslissingen begrijpen als ze zo moeilijk en technisch worden opgeschreven?

2) Onze kinderen laten opgroeien in een VEILIGE WERELD met schone lucht en veilig drinkwater. En dat regelen we in Nederland én in Europa. Als we Nederland schoon en veilig willen houden moeten we in Europa met elkaar samenwerken. Ik ga me daarvoor inzetten.

Stem 23 mei:

Catharina Rinzema, VVD #6